ایران در گروه مرگ مقدماتی جام جهانی؟| نگاه‌ها به شانس قلعه‌نویی نتیجه بازی فوتبال ایران و ازبکستان (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) | بالاخره گل نخوردیم! ویدئوی خلاصه بازی ایران و ازبکستان (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) اوسمار از پرسپولیس جدا شد + عکس پخش زنده بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رویای جام جهانی برای برانکو و چین زنده ماند جلالی پیشنهاد خارجی ندارد مهدی پور دومین تمدیدی استقلال؟ رد پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی لیورپول برای رودریگو واکنش دبیر سازمان لیگ به سقوط مس رفسنجان | آیا پیکان در لیگ برتر ماندنی می‌شود؟ سقوط آزاد مس! بیانیه هیئت فوتبال تهران درباره تجمع امروز خداحافظی جامعه ورزش و هواداران با علی اسعدی + ویدیو ترکیب احتمالی ایران برای مسابقه با ازبکستان | قدرت‌نمایی به‌سبک قلعه‌نویی قهرمانی حسن تفتیان در رقابت‌های بین‌المللی دوومیدانی فرانسه محمدی اولین تمدیدی استقلال بیانیه کانون مربیان: فوتبال معماری جدید می‌خواهد حقوق مربیان تیم ملی شش ماه عقب افتاد! صحبت‌های تکان‌دهنده نماینده مجلس در خصوص فساد فوتبال ایران+ ویدئو ویدیو جشن صعود چادرملوی اردکان به لیگ برتر فوتبال
سرخط خبرها

کار صعود تیم ملی دشوارتر شد| از انصراف کره تا زمین چمن نامطلوب کیش

  • کد خبر: ۶۶۱۱۸
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۰
کار صعود تیم ملی دشوارتر شد| از انصراف کره تا زمین چمن نامطلوب کیش
درشرایطی که فدراسیون فوتبال کره شمالی از حضور درمرحله دوم رقابت انتخابی جام جهانی انصراف داده واین به ضرر تیم‌های دوم دیگر گروه‌ها است، زمین تمرین اردوی تیم ملی در جزیره کیش نیز مورد قبول اسکوچیج قرار نگرفته است.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فدراسیون فوتبال کره شمالی روز جمعه نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و اعلام کرد که به علت ترس از ابتلا به ویروس کرونا، تیم این تیم در مرحله دوم مقدماتی شرکت نخواهد کرد. البته AFC از کره شمالی خواسته که در مورد این تصمیم تجدید نظر کند.

در صورتی که انصراف کره شمالی از حضور در این رقابت‌ها قطعی شود، نتایج ۳ دیدار باقی مانده این تیم با کشور‌های کره جنوبی، ترکمنستان و سریلانکا سه بر صفر به سود رقبا اعلام خواهد شد که این مسئله، خبر بدی برای تیم‌های سایر گروه‌ها از جمله ایران است که ممکن است با وجود ایستادن در رتبه دوم جدول گروه خود، از صعود به دور بعدی بازبمانند.

دراین شرایط که ممکن است ایران در گروه خود دوم شده و از حضور درمرحله بعد محروم شود، نتیجه بررسی زمین تمرین تیم ملی در جزیره کیش که قرار است به زودی میزبان اردوی تیم ملی باشد، بسیار نا امید کننده بوده است. اسکوچیچ درجریان بررسی زمین تمرین جزیره کیش به این نتیجه رسیده که شرایط برای انجام تمرینات تیم ملی مساعد نیست و این زمین نیاز به ترمیم داد.

البته مسئولان ورزش کیش قول داده اند که این مشکل را تا چهارم خردادماه که زمان آغاز اردوی تیم ملی است، برطرف کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->